sobota, 12 stycznia 2013

1. Hej ♥

 To mój pierwszy blog z imaginami o One Direction, ale mam nadzieję, że starczy mi sił, cierpliwości i przede wszystkim systematyki i weny, aby pisac opowiadania. Chciałabym aby moje wypociny wam się spodobały i postaram się pisać przynajmniej raz w tygodniu. Ponieważ jestem directionerką chciałabym jeszcze coś napisać, szczerą prawdę.
 Postanowiłam założyc tego bloga, jako miejsce gzie będe mogła spisywać moje myśli w całe opowiadania. Moje myśli w większości opierają się na One Direction, bo są oni dla mnie ważni. Zawsze pozostane Directionerką cokolwiek wydarzyłoby się w życiu moim lub chłopców. Wielu ludzi ich nie zna, a jednak ich ocenia i niestety to jest krytyka. toleruję ludzi, którzy są poprostu obojętni, bo ich piosenki do nich nie trafiają. Jeśli tacy ludzie obrażają chlopaków, rzucają bezpodstawne oskarżenia, bo im sie tak podoba, to nawet nie wiedza ile bólu im przy tym sprawiają. Według mnie directioner to ktoś, kto nazywając się tak do czegoś się zobowiązuje, a nie odwraca się od swoich idoli jak tylko usłyszy jakąs głupią plotkę na ich temat. Prawdziwy directionerbędzie nim zawsze i będzie gotów oddać fortune, a nawet życie za nich. Nie rozumiem także takich osób, które myślą że są wiekszymi fanami od innych, bo mają całe ściany poobklejane ich plakatami, rzeczami. to jest troche brak szacunku, a nie obraz milości jaką darzymy chłopaków. Pisząc to nie chce nikogo urazić tylko pokazać jaka jest prawda. Nie musisz być directionerką żeby czytać te opowiadania, ale tak lepiej będzie zrozumiec mije uczucia wylane w opowiadania. Więc kochane directionerki przypominam ze jesteśmy wielką rodziną <mamy wspólnych mężów> Haha xD Proszę bardzo o udostępnianie bloga znajomym i komentarze. W nich piszcie co mam zmienic i mówcie co robie żle. Od czasu do czasu mozecie też mnie pochwalić takdla motywacji. :D już niedlugo napiszę :P Kocham, paa ♥♥♥
         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz